ورود کاربران

foqe barnameh

dabiran4

Slide1

آموزش و بازی

ارتباط با مدیریت

55

انتشارات پویش تفکر

aksentesharat

اوقات شرعی

جمعه, 08 بهمن 1400 11:33
  • با تغذیه صحیح ، کنترل وزن و فعالیت بدنی سلامتی فرزند خود را حفظ کنید .
  • میان وعده های غذایی دانش آموزان درمدرسه
  • برنامه ی غذایی دانش آموزان باید حتماً شامل سه وعده غذای اصلی و دو میان وعده باشد . مصرف روزانه ۶ تا ۱۱ واحد از گروه نان و غلات ، ۲ تا ۳ واحد از گروه گوشت و حبوبات ، ۳ تا ۵ واحد از گروه سبزی و میوه ، ۳ واحد از گروه شیر و لبنیات ضروری است . صبحانه وعده ی بسیار مهمی است و نخوردن صبحانه و گرسنگی در ساعات درس موجب پایین آمدن قند خون و نرسیدن گلوکز به مغز می شود و عملکرد مغز را مختل می کند و اثرات منفی یادگیری دانش آموز دارد. بررسی ها نشان می دهد نخوردن صبحانه قدرت خلاقیت و ابتکار را کاهش می دهد ، معمولاً این دانش آموزان در درس های ریاضی کارایی کمتری دارند .

    • قابل توجه اولیاء محترم :
      ۱- از گذاشتن مواد غذایی کم ارزش ، چرب و پر نمک در ظرف غذایی فرزند خود خودداری کنید .
      ۲- میزان میان وعده غذایی به اندازه و متعادل گذاشته شود نه بیش از حد .
      ۳- میان وعده ها را طبق برنامه تهیه و از گذاشتن مواد غذایی دیگر جداً خودداری نمایید .
      ۴- از میوها و سبزیجات تازه استفاده کنید. ( میوه ها را آماده شده داخل ظرف غذایی فرزند خود قرار دهید)
      ۵- همراه با لقمه های غذایی ، حتماً از دو عدد خرما استفاده گردد .
      ۶- از تنقلات سالم ، انواع مغزها و خشکبار استفاده نمایید .

1darkh

bash

 instugram

آماربازدید

امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل روزها
46
929
5406
9549
22815
19507
5013054

پیش بینی امروز
72

آنلاین (15 دقیقه گذشته):10
10 مهمان
صفر کاربر

IP شما:54.224.133.198

آیا میدانید ؟

آیا میدانید بى‌خوابى سريعتر از بى‌غذايى موجب مرگ آدمى می‌‌شود ؟

آیا میدانید هر چشم مگس از10 هزار عدسی تشکیل شده است؟

آیا میدانید بینی انسان قادر به تشخیص 10000 نوع بوی مختلف است؟

آیا میدانید ایران ۱۰۱۸ شهر دارد؟

آیا میدانید پرآب ترین رود ایران كارون در خوزستان است؟

آیا میدانید هر فردی در طول ۲۴ ساعت ۲۳ هزار بار نفس می كشد؟

نکته سلامتی

میان‌وعده‌ای برای عصرتان داشته باشید. خوردن میان‌وعده عصر اشتهایتان برای شام را کم می‌کند و انرژی موردنیاز برای فعالیت‌های عصرانه‌تان را فراهم می‌کند. برخی نمونه‌های عالی عبارتنداز: لقمه کوچک کره یا پنیر، میوه و بیسکویت سبوس‌دار.

  •  
  • خیابان سهروردی شمالی - روبروی پمپ بنزین - کوچه ی تقوی - پلاک 38
  • شماره تماس:88419538-86028574
  • ارتباط با مدیریت : 09355068686   
  • پیامک:3000597030000